Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Πώς να αγαπήσει το παιδί την ισορροπημένη διατροφή

Ως γονείς, γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το παιδί μας να υιοθετήσει μία ισορροπημένη Διατροφή από μικρή ηλικία, επιλέγοντας να βάζει στο πιάτο του όλες τις ομάδες τροφίμων.

Για να του γίνει ωστόσο συνήθεια χωρίς προσπάθεια, είναι σημαντικό να μυήσετε το παιδί στην σωστή διατροφή σιγά σιγά από μικρή ηλικία.

Αλλάζουμε συνήθειες

Από τον 8ο μήνα μέχρι τα 1α του γενέθλια, το παιδί έχει αρχίσει σιγά σιγά να αφήνει πίσω του τις βρεφικές του συνήθειες και να υιοθετεί την διατροφή των μεγάλων. Από εκεί και έπειτα μπορεί να αρχίσει να δοκιμάζει καινούργια τρόφιμα. Μία καλή πρόταση σε αυτό το στάδιο, είναι να το μυήσετε στα λαχανικά με γλυκιά γεύση, όπως καρότα, κολοκυθάκια, κολοκύθα και πράσινα φασολάκια.

Κάντε την εμπειρία ευχάριστη

Το βασικό στοιχείο για να αγαπήσει το παιδί τη σωστή διατροφή, είναι να του γίνει μία ευχάριστη εμπειρία. Με διασκεδαστικό τρόπο το μαθαίνετε να χρησιμοποιεί παιδικά μαχαιροπίρουνα και το μαθαίνετε να τρώει 3 τύπους γευμάτων ημερησίως διάρκειας τουλάχιστον 20 λεπτών: πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό, ενθαρρύνοντάς το να μασάει καλά πριν καταπιεί κάθε μπουκιά. Αποφύγετε να το μαλώνετε και να το πιέζετε να φάει κάτι και μάθετε να ακούτε τις επιθυμίες του, ώστε να μη νιώθει τη σωστή διατροφή και γενικά το φαγητό ως καταναγκαστικό μεγαλώνοντας.

Τα γλυκά δεν είναι επιβράβευση

Το να δίνεις γλυκά στο παιδί μετά από κάθε «υγιεινό» γεύμα ως επιβράβευση, μόνο κακό θα του κάνει. Από τη μία θα συνδυάσει ότι η υγιεινή διατροφή είναι «αναγκαίο κακό» για να φάει το γλυκό και από την άλλη θα εισάγετε στην καθημερινότητά του λιγότερο υγιεινές επιλογές, αναιρώντας ουσιαστικά την προσπάθεια για σωστή διατροφή.

Εσείς πώς βοηθάτε το παιδί σας να μάθει την υγιεινή διατροφή;

footerlogo