Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Διατροφικά Tips για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Τα παιδιά, ειδικά τα μικρότερα, είναι πολλές φορές δύσκολα στο φαγητό, ειδικά όταν πρόκειται για υγιεινή διατροφή. Μπορούσατε όμως να φανταστείτε ποτέ ότι η σωστή διατροφή του παιδιού σας μπορεί να γίνει μία πολύ εύκολη και ευχάριστη υπόθεση;

Πώς τρώνε τα παιδιά προσχολικής ηλικίας;

Για να βοηθήσουμε το παιδί να μάθει να τρέφεται σωστά από νωρίς, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε και να σεβαστούμε τα θέλω και τις ανάγκες του!

Εκμεταλλευτείτε το γεγονός ότι τα παιδάκια ηλικίας 3-5 ετών κάνουν συνέχεια ερωτήσεις για τα πάντα και βοηθήστε τα να μάθουν τη σωστή προετοιμασία του φαγητού αλλά και βασικούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων.

Παρακολουθώντας σας σε αυτή την ηλικία, θα αναπτύξει σημαντικά τις δεξιότητες που αφορούν τη διατροφή του και θα αποκτήσει σταδιακά τις δικές του προτιμήσεις.

Σε αυτό το στάδιο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο πολύ για το τι πρέπει να τρώει το παιδί σας. Αντ’ αυτού, φροντίστε να εστιάσετε στο να κάνετε τη διαδικασία του φαγητού μία ευχάριστη εμπειρία.

Δεν είναι κακό εάν το παιδί τρώει λίγο παραπάνω κάποιες ημέρες ή λίγο λιγότερο κάποιες άλλες! Επιπλέον φροντίστε να ενθαρρύνετε αντί να αναγκάζετε το παιδί σας να δοκιμάζει νέα τρόφιμα.

Συμπεριλάβετε το παιδί σας σε οικογενειακά γεύματα, ενθαρρύνοντάς το να επιλέξει μερικά τρόφιμα από το μενού που θα φάει ολόκληρη την οικογένεια, αντί να κάνετε ένα ξεχωριστό «παιδικό» γεύμα για να φάει. Όταν το παιδί γίνεται μικρός σεφ στο πλευρό σας, το βοηθάτε να ενισχύσει τις προτιμήσεις του στα τρόφιμα.

Συμβουλές για υγιεινά και διασκεδαστικά παιδικά γεύματα

  • Κάνε το φαγητό διασκεδαστικό! Χρησιμοποιήστε φόρμες κοπής μπισκότων, για να κόψετε τα τοστ ή τα φρούτα του και δώστε αστεία ονόματα στα πιάτα που δοκιμάζει!
  • Σχεδιάστε το εβδομαδιαίο μενού μαζί, ώστε να συμπεριλάβετε μια ποικιλία από τρόφιμα. Η καθημερινή διατροφή γίνεται πιο διασκεδαστική όταν περιλαμβάνει νέα τρόφιμα και γεύσεις.
  • Προσφέρετε νερό ως την κύρια πηγή ενυδάτωσης για το παιδί σας. Μπορείτε να κάνετε και το νερό διασκεδαστικό με μερικές φέτες αγγουριού ή φρούτων.
  • Παίξτε το παιχνίδι των χρωμάτων! Ενθαρρύνετε το παιδί σας να δοκιμάζει τρόφιμα με διαφορετικά χρώματα κάθε μέρα και να σημειώνει το σκορ του κάθε τέλος της εβδομάδας με το πόσα χρώματα μάζεψε!
  • Φροντίστε να έχετε συγκεκριμένες ώρες για τα οικογενειακά γεύματα. Η συνήθεια είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διαμορφώσετε την υγιή στάση του παιδιού απέναντι στο φαγητό. Ρυθμίστε εκ των προτέρων τα γεύματα και κάνετε τα οικογενειακά δείπνα προτεραιότητα.

Πηγή: https://www.superkidsnutrition.com

footerlogo