Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

3+1 τροφές που θωρακίζουν τα παιδιά τον χειμώνα

Όταν η θερμοκρασία πέφτει και οι μέρες μικραίνουν, τα επίπεδα ενέργειας και η διάθεση πέφτουν κάθετα, όχι μόνο σε εμάς αλλά και στα παιδιά μας, τα οποία θα παρατηρήσετε ότι είναι λιγότερο δραστήρια τους ψυχρούς, χειμερινούς μήνες. Το γεγονός αυτό καθιστά πολύ σημαντικό το να εστιάσετε στην κατάλληλη διατροφή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Επειδή λοιπόν ο γκρίζος ουρανός και το κρύο επηρεάζουν τα παιδιά μας εξίσου με εμάς, δείτε στη συνέχεια τα καλύτερα τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά σας να παραμείνουν υγιή και ευτυχισμένα ακόμα και κατά την διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου του χρόνου

1.Σολομός
Το θαυματουργό ψάρι, πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βοηθάει στην βελτίωση της διάθεσης κατά τους χειμερινούς μήνες. Επιπλέον ο σολωμός περιέχει πολύτιμα για τον οργανισμό αμινοξέα, όπως η τρυπτοφάνη, η τυροσίνη και η γλουταμίνη, τα οποία αποτελούν δομικά στοιχεία των πρωτεϊνών. Για να εντάξετε έξυπνα τον σολωμό στην διατροφή του παιδιού σας, δοκιμάστε να τον βάλετε πάνω σε ψωμί ως απογευματινό σνακ, ή να τον σερβίρετε με μία σως την οποία έχετε διαπιστώσει ότι αγαπούν σε άλλα τρόφιμα.

2. Μανταρίνια Κλημεντίνες
Οι κλημεντίνες είναι ένα δημοφιλές χειμερινό εσπεριδοειδές πλούσιο σε βιταμίνη C, που βοηθάει στην θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος και την πρόληψη κρυολογημάτων. Είναι επίσης ένα φρούτο διασκεδαστικό για τα παιδιά, αφού δεν περιέχει κουκούτσια και μπορούν να το ξεφλουδίσουν μόνα τους, ενώ χωράει στην τσάντα τους για το σχολείο και γίνεται ένα πρακτικό και θρεπτικό σνακ.

3. Γλυκοπατάτες
Μια άλλη σημαντική πηγή φυτικών ινών, οι γλυκοπατάτες περιέχουν επίσης βιταμίνη Α και κάλιο. Η γλυκιά γεύση τους τις βοηθάει να ταιριάξουν με κάθε είδους συνταγές, αλμυρές και γλυκές. Αντικαταστήστε τον χειμώνα τις τηγανητές πατάτες των παιδιών με γλυκοπατάτες κομμένες σε λεπτές φέτες και θα δείτε ότι θα τις λατρέψουν.

4.Κουνουπίδι
Το κουνουπίδι είναι νόστιμο από μόνο του αλλά συνδυάζεται εύκολα με άλλες γεύσεις. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C και K για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και γερά οστά. Είναι επίσης μια καλή πηγή φυλλικού οξέος και βιταμίνης Β που βοηθάει στην καλή ανάπτυξη, ενώ οι φυτικές ίνες του εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα ενέργειας και καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος μέσα στην ημέρα. Το κουνουπίδι είναι νόστιμο ψημένο, αλλά αν το παιδί σας δυσκολεύεται με την κατανάλωση λαχανικών, μπορείτε να το πολτοποιήσετε με το μπλέντερ μαζί με πατάτες και να το σερβίρετε σαν πουρέ.

Πηγή:  Αμερικανική Διατροφολογική Ακαδημία

footerlogo