Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

6+1 Τροφές που ακονίζουν τον εγκέφαλο του παιδιού

Ο παιδικός εγκέφαλος εξελίσσεται και μεταβάλλεται εξαιρετικά γρήγορα απορροφώντας την κάθε πληροφορία σαν σφουγγάρι και μαθαίνοντας διαρκώς καινούργια πράγματα. Όπως όλα τα όργανα μας ωστόσο, έτσι και ο εγκέφαλος χρειάζεται ένα διατροφικό boost για να λειτουργεί στο πλήρες των δυνατοτήτων του, πόσο μάλλον στην περίπτωση των παιδιών που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης.

Δείτε στις συνέχεια τις 7 τροφές που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να παραμείνουν σε εγρήγορση, βοηθώντας παράλληλα τον εγκέφαλο τους να αναπτυχθεί σωστά καθώς μεγαλώνουν.

1. Αυγά
Πλούσια σε πρωτεΐνες και τα θρεπτικά συστατικά, τα αυγά βοηθούν τα παιδιά να συγκεντρωθούν και να αποδώσουν καλύτερα τόσο στα μαθήματα όσο και στις δραστηριότητες τους.

2. Πλήρες γιαούρτι
Τα καλά λιπαρά είναι απαραίτητα για την υγεία του εγκεφάλου. Ένα πλήρες γιαούρτι εξασφαλίζει υγιή και λειτουργικά εγκεφαλικά κύτταρα για την καθημερινή αποστολή και λήψη πληροφοριών.

3. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Πλούσια σε φυλλικό οξύ και βιταμίνες, το σπανάκι και το kale μειώνουν σημαντικά την εμφάνιση άνοιας στο μέλλον. Επιπλέον, ειδικά το Kale θεωρείται superfood, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που βοηθούν τα νέα κύτταρα του εγκεφάλου να αναπτυχθούν υγιώς.

4. Ψάρια
Τα ψάρια είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D και ωμέγα-3, τα οποία αναπτύσσουν την νοητική λειτουργία του εγκεφάλου και προστατεύουν από μελλοντική απώλεια μνήμης. Ειδικά ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες είναι ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3. Μάλιστα όσο περισσότερο ωμέγα-3 λαμβάνουν τα παιδιά στη διατροφή τους τόσο καλύτερα μπορούν να συγκεντρωθούν.

5. Ξηροί καρποί και σπόροι
Περιέχουν πρωτεΐνες, απαραίτητα λιπαρά οξέα, βιταμίνες και μέταλλα και έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη διάθεση και να διατηρούν το νευρικό σύστημα υπό έλεγχο.

6. Πλιγούρι βρώμης
Πλούσιο σε πρωτεΐνες και ίνες, το πλιγούρι βρώμης συμβάλλει στην διατήρηση καθαρών αρτηριών της καρδιάς και του εγκεφάλου και ενισχύει τη μνήμη και τη συγκέντρωση.

7. Μήλα και δαμάσκηνα
Τα παιδιά συχνά αποζητούν κάτι γλυκό, ειδικά όταν αισθάνονται υποτονικά. Τα μήλα και τα δαμάσκηνα όχι μόνο έχουν γλυκιά γεύση, αλλά επίσης περιέχουν κερσετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να διατηρήσει τις νοητικές δεξιότητες του παιδιού σας στο ζενίθ τους.

footerlogo