Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Πως Θα Κάνεις την Στιγμή του Σνακ Ξεχωριστή!

Το παιδί σου μπορεί να έχει υψηλές θερμιδικές και θρεπτικές ανάγκες, αλλά το στομαχάκι του είναι ακόμα μικρό. Γι' αυτό και η γεύση είναι βασική για να το κάνει να φάει όλα τα γεύματα του! Ιδού λοιπόν 7 συμβουλές για να καταφέρεις καθημερινά να απολαμβάνει ό,τι σνακ τρώει.

Ποιο παιδί δεν ανυπομονεί για το απογευματινό του σνακ; Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή της ημέρας του κάθε παιδιού που μπορεί να του προσφέρει πέρα από διατροφική ενίσχυση και όμορφες “στιγμές” για να θυμάται. Για αυτό και αυτές οι στιγμές είναι απαραίτητες για να διατηρήσει το παιδί ψηλά τη διάθεσή και την ενέργειά του όταν γυρνάει στο σπίτι από το σχολείο.

Εδώ είναι 7 συμβουλές για να δημιουργήσεις για το παιδί σου μια εξαιρετική στιγμή απόλαυσης του σνακ του:

Συμβουλή # 1: Διατήρησε ένα τακτικό και σταθερό πρόγραμμα για τα σνακ, όπως και για τα άλλα γεύματα του παιδιού. Είναι μια καλή ρουτίνα για το παιδί που σου επιτρέπει να οργανώσεις καλύτερα και τα υπόλοιπα γεύματα του.


Συμβουλή #2: Επέλεξε σοφά την κατάλληλη ώρα για το σνακ. Όχι πολύ νωρίς, ούτε πολύ αργά, έτσι ώστε το παιδί να θέλει όντως να φάει εκείνη την στιγμή, χωρίς να φτάσει πεινασμένο ή χορτασμένο στο δείπνο.


Συμβουλή # 3: Απέφυγε να αφήσεις το παιδί να τσιμπήσει άλλα πράγματα εκτός του διατροφικού του προγράμματος. Μιας ισορροπημένη διατροφή δεν θα πρέπει να έχει τσιμπολογήματα μεταξύ γευμάτων και σνακ δεν είναι μέρος.


Συμβουλή #4: Δημιούργησε ένα ευνοϊκό περιβάλλον. Το σνακ του να το τρώει ενώ κάθεται ήσυχο, έχοντας το χρόνο να μασήσει, αφού έχει καθαρίσει τα χέρια του με σαπούνι ή βρεγμένο μαντηλάκι.


Συμβουλή #5: Κινηθείτε! Άσε το παιδί να περπατήσει στο πάρκο, να κάνει ποδήλατο, πατίνι... Σχεδίασε μια σωματική δραστηριότητα πριν ή μετά την ώρα του σνακ (αλλά όχι κατά τη διάρκεια).


Συμβουλή # 6: Απόλαυσε και εσύ την ώρα του απογευματινού σνακ για να διδάξεις έτσι στο παιδί σου πως να την μοιράζεται κι εκείνο με φίλους ή με ενήλικες. Η ώρα του σνακ είναι μια στιγμή χαλάρωσης που είναι ωραίο να την μοιράζεσαι, λιγότερο τυπική από τα 3 κύρια γεύματα. Μπορείς επίσης να εκμεταλλευτείς την ώρα του σνακ για να συνομιλήσεις μαζί με το παιδί και να μοιραστεί μαζί σου πως πέρασε την ημέρα του.


Συμβουλή #7: Επέλεξε τα σωστά προϊόντα! Ένα σνακ πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε νερό και τουλάχιστον 2 από τις 3 οικογένειες βασικών τροφών: προϊόντα δημητριακών, φρούτα και γαλακτοκομικά προϊόντα. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι δύο μανταρίνια, συνοδευόμενες από ένα μπισκότο και ένα μικρό γιαουρτoποτό, ή ένα μήλο και το αγαπημένο του τυρί σε μια φέτα τοστ.
Και φυσικά, μην ξεχνάς ποτέ το νερό για να ενυδατώνεις πάντα καλά το παιδί σου!

Είσαι έτοιμη να δημιουργήσεις μια αξέχαστη «στιγμή απόλαυσης σνακ» για το παιδί σου;

footerlogo