ΔΕΣ ΕΔΩ ΙΔΕΕΣ

Απλά παιχνίδια χαλάρωσης για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Όλοι οι νέοι γονείς έχετε προσέξει ότι τα παιδιά μερικές φορές είναι γεμάτα εκνευρισμό και υπερένταση ή γίνονται υπερβολικά ανυπόμονα.

Ξεκινώντας από απλά παιχνίδια στο σπίτι, μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να μάθουν να χαλαρώνουν, να έχουν περισσότερη υπομονή και να εφαρμόζουν τις ασκήσεις ηρεμίας ακόμα και έξω από το σπίτι αν χρειαστεί!

Προκειμένου τα παιδιά να ενδιαφερθούν πραγματικά για τις ασκήσεις χαλάρωσης, είναι καλή ιδέα να συμμετέχετε και οι γονείς, ώστε να γίνει ακόμα πιο διασκεδαστικό.

Ακολουθούν ορισμένα παιχνίδια χαλάρωσης, στα οποία μπορεί να συμμετάσχει ολόκληρη η οικογένεια.

Μετράμε την αναπνοή μας

Κλείστε τα μάτια σας και εισπνεύστε αργά μετρώντας μέχρι το πέντε. Κρατήστε την για δύο δευτερόλεπτα και στη συνέχεια μετρήστε μέχρι πέντε καθώς εκπνέετε. Νιώστε την κοιλιά σας να φουσκώνει σαν μπαλόνι, ενώ οι πνεύμονές σας γεμίζουν με αέρα και στη συνέχεια να αδειάζουν καθώς εκπνέετε.

Μετράμε τους μύες μας

Κλείστε τα μάτια σας, χαλαρώστε εισπνεύστε και εκπνεύστε αργά. Τώρα, σφίξτε τις γροθιές σας με δύναμη και κρατήστε  πιεσμένα τα δάχτυλα σας μετρώντας αντίστροφα μέχρι το 5.

5…4…3…2…1..

Χαλαρώστε τα χέρια σας καθώς εισπνέετε και εκπνέετε ξανά. Στη συνέχεια, κάντε το ίδιο με τους μύες στις γάμπες σας.

Συνεχίστε έτσι κάνοντας το ίδιο με όλους τους μύες του σώματος σας.

Μετράμε τις σούπερ δυνάμεις μας

Κλείστε τα μάτια σας και επικεντρωθείτε στις μαγικές σούπερ δυνάμεις σας για να μυρίσετε και να ακούσετε. Συγκεντρωθείτε στις διαφορετικές μυρωδιές και τους ήχους που αντιλαμβάνεστε; Τι μυρίζετε γύρω σας; Τι ακούτε; Πραγματικά, ακούστε. Πόσες διαφορετικές μυρωδιές και ήχους μπορείτε να εντοπίσετε; Είστε ένας πραγματικός σούπερ ήρωας!

footerlogo