ΔΕΣ ΕΔΩ ΙΔΕΕΣ

Χαλαρωτική γιόγκα για γονείς και παιδιά

Τα τόσα πράγματα που συμβαίνουν κάθε μέρα δεν επηρεάζουν μόνο εμάς αλλά και τα παιδιά. Η γιόγκα λοιπόν μπορεί να βοηθήσει γονείς και παιδιά να χαλαρώσουν αλλά είναι επίσης και ένας πολύ καλός τρόπος για να εναρμονιστεί το σώμα και το μυαλό.

Μπορεί επίσης να βοηθήσει τα παιδιά να είναι πιο ευέλικτα και να έχουν καλύτερη συγκέντρωση. Οι ασκήσεις που θα δούμε στη συνέχεια είναι εύκολες και το παιδί μπορεί να τις κάνει και μόνο του στο σπίτι.

Θα χρειαστείτε:
• Άνετα ρούχα
• Ένα μαλακό χαλί
Αυτές είναι οι οδηγίες που θα διαβάσετε στο παιδί:

2
Άσκηση 1: Το δέντρο
Ξεκινήστε με βαθιές αναπνοές για να χαλαρώσετε το σώμα και το μυαλό. Εισπνεύστε και εκπνεύστε αργά, μέσω της μύτης. Για τη στάση του δέντρου, σηκωθείτε όρθιοι και σηκώστε αργά το αριστερό πόδι, τοποθετώντας το στο δεξιό γόνατο. Σηκώστε και τα δύο χέρια πάνω από το κεφάλι. Κρατήστε τρεις αναπνοές και σιγά-σιγά χαμηλώστε τα χέρια και τα πόδια σας. Επαναλάβετε και για το δεξί πόδι.
3
Άσκηση 2: Η Κόμπρα
Για να κάνετε τη θέση της κόμπρας στο χαλάκι, ξαπλώστε στο στομάχι σας με τα χέρια σας τεντωμένα κάτω από τους ώμους σας, στηριχθείτε στα χέρια σας και σηκώστε σιγά σιγά την πλάτη σας. Σταθείτε έτσι και αναπνεύστε αργά και βαθιά, εισπνέοντας και εκπνέοντας μέσω της μύτης. Επιστρέψτε αργά στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε τη διαδικασία.
4
Άσκηση 3: Η Γάτα
Για την στάση της γάτας ξαπλώστε μπρούμυτα στο χαλί τεντώνοντας τα χέρια μπροστά από τους ώμους σας. Μαζέψτε την πλάτη σας σιγά σιγά και στηριχτείτε στα χέρια σκύβοντας παράλληλα το κεφάλι. Μείνετε έτσι για λίγο αναπνέοντας από την μύτη και επιστρέψτε αργά στην αρχική σας θέση.
5
Άσκηση 4: Το παιδί
Για το τέλος κάνουμε τη στάση του παιδιού. Γονατίστε χαμηλώστε το κεφάλι και το σώμα σας στο χαλί και τεντώστε τα χέρια σας μπροστά από τους ώμους σας. Μείνετε έτσι για λίγο, χαλαρώστε και πάρτε αρκετές αναπνοές.

footerlogo